alt Cumpărați în 3 sau 6 rate prin Alpha Bank  |  alt  Bunurile achiziționate înainte de ora 12:00 sunt expediate în aceeași zi  |   alt  Livrare gratuita de la 300 lei

Clipboard 0
Clipboard-ul tău este gol
Coș 0
Coșul tău este gol ...
Pagina principală » Regulament
  • Adresa depozitului :

    CNCWorld.ro (Paxy)
    Oradea - Ogorului 3G
    410554 Oradea
    CIF: RO48215594
  • Email-ul:info@cncworld.ro
  • Telefon+40 31 631 03 05
  • Orele de lucru9-17 | luni-vineri
Coșul tău este gol ...
  • PayU

Regulament

Regulament - Informaţii generale



Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către cumpărător.


Confirmarea comenzii se realizează în format electronic, în câteva minute de la trimiterea formularului de comandă. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că a citit și este de acord cu acești termeni.

Magazinul este operat de CNCWorld Group Sp. z o.o. , Radomska 107, 26-630 Jedlnia Letnisko - Polonia CIF: RO48215594. KRS: 0001005959
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pe: info@cncworld.ro.

Preţurile menţionate includ TVA. Garanţia pentru toate bunurile este de 24 luni pentu persoanele fizice și 12 luni pentru companii și alte persoane juridice. 
Acceptăm următoarele metode de plată: plata la livrare, transfer într-un cont bancar, În cazul plății prin transfer bancar, procesul de realizare al comenzii începe după confirmarea de primire a plăţii în contul bancar.

Produsele pot fi returnate fără un motiv oarecare în termen de 14 zile de la primire. Dorința de a returna un produs trebuie să fie notificată prin e-mail la: info@cncworld.ro sau prin telefon la numărul: 31 631 03 05. 
Cumpărătorul este responsabil pentru livrarea produsului în stare intactă şi fără a-i pierde valoarea comercială. Dispozitivul trebuie returnat la adresa depozitului nostru din România: CNCworld.ro (Paxy), Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea. 

Pentru a returna produsele, trebuie adăugată o declarație de anulare care conține numărul contului la care se vor trimite banii. Dacă produsele sunt deteriorate, banii nu vor fi returnați clientului. Clientul este obligat să securizeze coletul în timpul transportului către CNCworld.ro, astfel încât produsul să nu se deterioreze. Costul de returnare al produselor este acoperit de cumpărător. 
Clientul va fi rambursat în termen de 14 zile în contul furnizat după ce am primit lotul în stoc.


În cazul în care produsul este deteriorat în timpul transportului, cumpărătorul este obligat să informeze curierul printr-un raport special cu privire la daunele aduse coletului. CNCworld.ro nu este responsabil pentru daunele aduse de către compania de curierat în timpul expedierii produsului. Magazinul poate procesa doar reclamațiile unde a fost completat raportul menționat mai sus.

Informația privind livrarea va fi expediată clientului în timpul cel mai apropiat după plasare. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. Magazinul nu poate garanta existența în stoc a tuturor produselor prezentate.

Magazinul se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terți și să le utilizeze doar in scopul stabilirii contactului cu clienții săi, precum și în scopul informarii acestora asupra ofertelor și a promoțiilor în vigoare sau viitoare.



Reclamații:

Reclamațiile trebuie să fie adresate la adresa de e-mail: info@cncworld.ro și includeți informațiile cu descrierea plângerii.
Timpul de procesare a reclamațiilor este de până la 14 zile de la livrarea dispozitivului către serviciul nostru. Ne rezervăm dreptul de a prelungi timpul de procesare până la 30 de zile dacă trebuie comandate piesele necesare pentru reparație.


În cazul unei reclamații, vă rugăm să furnizați o scurtă descriere a defectului, adresa la care trebuie returnate bunurile, numărul comenzii și numărul contului bancar în cazul deciziiei restituirii prețului.



Trimiteți produsul la adresa magazinului:

CNCworld.ro (Paxy)
Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea.

CNCworld.ro nu soluționează reclamațiile care includ: erorile clientului care au apărut la comanda produselor, deteriorarea produselor rezultată din utilizarea prelungită sau deteriorarea mecanică. În cazul neacceptării produsului de către cumpărător, reclamația va fi trimisă numai pe cheltuiala clientului (după o plată anterioară în cont) în termen de 14 zile de la data soluționării cererii.


Redirecționare spre pagina principală
Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteți găsi mai multe informații în politica noastră de cookie-uri.
Nu mai afișa acest mesaj